Nu är vi igång!

Då har vi kört igång behandlingen.....jag och Ingela :) Man får väl säga att det är främst Ingela även om jag gör en del av jobbet med min inställning och övertygelse om att det kommer att hjälpa. 
Det jag pratar om är medicinsk laser. Detta fantastiska redskap som hjälper på så många olika plan i vår kropp. Det är ytterst märkligt att man inte använder det mer än man gör!? 
Jag har hört både negativr och positivt såklart om detta, men positiv som jag är så väljer jag den vägen. 
Jag var hos "min" käkkirurg och visade upp mig när jag fått en behandling och han sa väldigt förvånat att " det ser väldigt fint och rent ut runt din benblotta" . Jag förklarade då att jag varit på ett behandlingstillfälle med lasern. Han var väl inget stort fan av denna behandling förstod jag. 
" vi har en sådan laser här, men den hjälper inte för sådana här saker"! 
Jasså sa jag. Men jag vill gärna prova detta eftersom det ändå inte är aktuellt med någon annan behandling och jag bestämmer ju dock över min egen kropp. 
" det kan du gör för den gör iaf ingen skada, och sen i november så kör vi igång tryckkammarbhandlingen om vi får körkort från Lund" 
"Nja.....det vet jag inte om jag är så intresserad av faktiskt! Det låter inte så lockande med tanke på riskerna om man har cancer i kroppen" 
" Ja men det får man ju förvissa sig om" 
" jo men det är inget jag känner att jag vill göra eftersom det inte känns tryggt alls!"
" ja ...men får vi klartecken så kör vi"
"NEJ.....jag känner mig inte trygg med detta"
Alltså....är jag otydlig!?
 
Nåja....nu har vi hunnit med 4 behandlingar...jag och Ingela. Och det blir lite bättre för varje gång! :)
 
Just nu är jag på semester på underbara Fårö med vänner och familj så behandlingarna upptas nästa vecka.
 
Hörs snart!
 
Puss o Kram